EROTISI

fs admin at www0.org
Wed Jan 19 02:34:08 EET 2005

On Tue, 18 Jan 2005 18:30:31 +0200, Ioannis Mperedimas wrote:

> Παρεπιπτόντως ωραίες τέτοιες μελέτες έχει πραγματοποιήσει η Microsoft [1]
> (εξάλλου σε κάποιο βαθμό αυτή καθιέρωσε τον όρο TCO ως αντίβαρο στο
> "τζάμπα" λογισμικό). Τα συμπεράσματα που καταλήγουν βέβαια είναι *πολύ
> πολύ πολύ* αμφισβητήσιμα

Έλα ρε παιδιά ντάξει, όσα νούμερα και όσες μελέτες και να σου πετάξει ο
άλλος ποτέ δεν θα μπορέσει να μιλήσει για την δική σου περίπτωση. Πάει
ξέρω γω το μέσο γραφειάκι της ελλάδας με 10 υπολογιστές το πολύ σε LAN και
θα σου γράφει ο άλλος κατεβατά επί ώρες για το πόσο ακριβό είναι και μπλα
μπλα να γίνει service να στηθεί κτλ, αλλά δε σου λέει ότι αν κάποιος εκεί
μέσα είναι έμπειρος linux χρήστης δεν θα χρειαστεί ποτέ support.

Όπως προφανώς δεν θα σου πει ο μέσος φανατισμένος linux χρήστης ότι αν δε
κάτσεις το κ^μυαλό σου κάτω να μάθεις και να κάνεις πέντε πράγματα δεν θα
καταφέρεις τίποτα χωρίς εξωτερική βοήθεια.

Το point μου είναι ότι "αν είσαι μάστορας δε θες μαστόρους".