EROTISI

fs admin at www0.org
Wed Jan 19 08:42:15 EET 2005

On Wed, 19 Jan 2005 03:49:33 +0000, Giannis Beredimas wrote:

> - Δε νομίζω να μίλησε κανείς για γραφειάκι με 10 υπολογιστές - Δε σου λέει
> κανείς ότι υπάρχει έμπειρος linux χρήστης (αλήθεια πόσο τυπική είναι η
> ύπαρξη ενός έμπειρου linux χρήστη σε ένα μέσο γραφειάκι της Ελλάδας; Χμμμ
> ...)

και ποιος το αποκλείει;

> - Δε σου λέει κανείς ότι δεν υπάρχει έμπειρος Windows χρήστης (αυτή πάλι
> πόσο τυπική είναι; ξανα-χμμμ ....)

και ποιος το αποκλείει;

Το point μου ήταν ακριβώς αυτό: Δεν αποκλείει κανένας την περίπτωση που ο
άμεσα ενδιαφερόμενος είναι και ο administrator/service technician οπότε η
υπόθεση ότι όλοι είμαστε managers είναι flawed.

"it's not rocket science"

Τώρα τα άλλα που λες ότι είναι "κόστος" ο "χρόνος" άσε τον άλλο να το
κάνει, μπορεί να το φχαριστιέται κιόλας. Δεν νομίζω ότι ο χρόνος είναι
αξία του χρηματιστηρίου ακόμα.

Συνεπώς, όρισε για το τι είδους "ενδιαφερόμενο" μιλάμε και μετά βγαίνουν
τα συμπεράσματα. Η υπόθεση ότι όλοι οι ενδιαφερόμενοι είναι πολυεθνικές ή
ο δήμος Αθηναίων είναι υπεραπλούστευση.