Netmod κόλλημα

Φρίξος Κοψαχείλης tachyon at vivodinet.gr
Mon Jan 10 14:52:46 EET 2005

O/H Constantine Dokolas έγραψε:
> Το πιο σπαστικό πράγμα έχει αρχίσει να γίνεται με το ρημάδι το netmod
> μεσω USB (το μόνο που έπαιζε με το linux, μια και το connexant
> soft-modem ψευτο-modem που έχω δεν υποστηρίζεται): επανειλημένα δεν
> παίζει όταν το συνδέω. Και αυτό συμβαίνει ΚΑΙ στο Windows! Το βλέπει μεν
> το λειτουργικό (στο Windows παίζει φίνα και το εικονιδιάκι με τις
> ενδείξεις των δύο γραμμών, και στο linux εμφανίζεται στο usbview αλλά
> κόκκινο), αλλά δεν ανοίγει η ρημάδα η σειριακή με τίποτα! Ξέρει κανείς
> κάτι; Έστω μια URL. Το netmod είναι ο μόνος μου τρόπος επαφής με το
> [...]
ADSL με τα χίλια. Βεβαια...(δραματική παύση) Μέχρι να γίνει αυτό (απο
μερικές εβδομάδες εώς κανα-δυο μήνες ανάλογα με τον παροχέα) η απόλυτα
καλύτερη λύση είναι η αγορά ISDN κάρτας ή μόντεμ από μια αληθινή εταιρία
κατασκευής τέτοιου εξοπλισμού (don't call me Intracom).
Όπως είπαν και οι υπόλοιποι, άπαξ και ρυθμίσεις μια φορά σωστά τη
σύνδεση είτε serial είτε USB στο Netmod, τα περαιτέρω προβλήματα
οφείλονται στο hardware/firmware.

--
Frixos "I/We/Gaia" Kopsachilis