Πρόβλημα με αποθήκευση tabs από QEditText σε Debian testing

hrr at panafonet.gr hrr at panafonet.gr
Mon Jan 10 11:32:54 EET 2005

Καλημέρα,

έχω debian testing με KDE 3.2 και έχω το εξής πρόβλημα.
Δημιουργώ μέσα από το KDevelop μια QT Application. Την τρέχω και (στην εφαρμογή αυτή) σώζω το αρχείο που γράφω. Τότε, κατά την αποθήκευση μετατρέπει όλα τα tabs σε spaces. Δηλαδή με cat <αποθηκευμένο αρχείο> δεν υπάρχουν tabs.
Το πρόβλημα παρουσιάζεται τόσο με ISO8859-7 όσο και με UTF-8 locales.

Σε SuSE 9.1 επίσης με KDE 3.2 δεν έχω κανένα πρόβλημα.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων