RE: Netmod κόλλημα

Panayiotis Dionyssopoulos pdion at enterprise.gr
Mon Jan 10 11:36:43 EET 2005

Και εμένα μου συμβαίνει συχνά. Έχω Suse 9.1 και Netmod/usb. Το ίδιο μου
συνέβαινε και παλαιότερα (πριν 6 μήνες), με άλλο (παλαιότερο) μηχάνημα, με
Suse 8.2 αλλά με το netmod στην σειριακή. Οπότε δεν νομίζω να φταίει ούτε το
μηχάνημα ούτε το Linux (ούτε τα Windows υποψιάζομαι καθώς μου είχε συμβεί
και με Laptop/WinXP Pro στην σειριακή του Netmod) ούτε η σειριακή ούτε η USB
αλλά η ... υψηλή ποιότητα κατασκευής είτε του netmod είτε του λοιπού
εξοπλισμού ISDN του ΟΤΕ :-)

Η λύση που έχω βρεί και δουλεύει σχεδόν πάντα είναι reset του netmod και
επανασύνδεση από το Kinternet. Γι'αυτό το λόγο έχω το κουτάκι του netmod
ανοικτό και κοντά στην θέση εργασίας, γιατί μέσα σε μια ημέρα σίγουρα θα
φάει τρία-τέσσερα κολλήματα. Πολύ ... low tech παραδέχομαι αλλά δουλεύει.

Κάποιες φορές δε το netmod δεν παίρνει μπρος αμέσως (μπορεί να κάνει και
20-30 δευτερόλεπτα) και το Kinternet μπορεί να κάνει μια προσπάθεια
επανασύνδεσης και να αναφέρει αποτυχία. Σε αυτή την περίπτωση περίμενε να
ανάψουν τα σχετικά φωτάκια στο Netmod και ξαναδοκίμασε.

Ελπίζω αυτά να βοηθήσουν.

pdion