Netmod κόλλημα

Constantine Dokolas cdokolas at Sunsoftgr.com
Mon Jan 10 11:25:47 EET 2005

Alexandros Papadopoulos wrote:

> 1. Κάνεις reset το netmod για να το ξεπεράσεις προσωρινά. (με το
> κουμπάκι που έχει κάτω από το κάλυμμα κοντά στις υποδοχές του, στο πίσω
> μέρος)

Αυτό και αν έχω κάνει επανηλλημένα. Μου είχε δουλέψει τις προηγούμενες 2-3
φορές αλλά προχτές δεν έπαιζε ούτε αυτό το σενάριο. Πρέπει να δοκίμασα
όλους τους συνδυασμούς "αποσύνδεση USB", "reset" και "αφαίρεση από τη
πρίζα" και πάλι δεν έπαιζε.

> 2. Βάζεις το τελευταίο firmware από την Intracom
> (http://netmod.intracom.gr)

Πρέπει να το έχω εδώ και καιρό γιατί το netmod δεν είναι 2.0.

> Σειριακά netmod έχω χρησιμοποιήσει αρκετά και δεν παρουσιάζαν τέτοια
> κολλήματα περισσότερο από μια φορά το δίμηνο. Αλλά δε νομίζω να φταίει
> η σύνδεση με USB...

Δηλαδή δεν είναι αποκλειστικό πρόβλημα του usb... χμμμ...

> Ίσως να αξίζει να ζητήσεις άλλο κουτάκι (βλάβη στο 121 και τους λες πως
> σου κολλάει συνέχεια), έτσι κι αλλιώς προφανώς έχουν στοκ επειδή τα
> δίνουν σχεδόν ασυζητητί.

Ίσως έτσι αποκτήσω netmod 2.0...

> Καλά ξεμπερδέματα.

Ξαναπέστο... :(