Netmod κόλλημα

Antonis Valakas avalak at intracom.gr
Mon Jan 10 11:25:08 EET 2005

Constantine Dokolas wrote:

> Το πιο σπαστικό πράγμα έχει αρχίσει να γίνεται με το ρημάδι το netmod
> μεσω USB (το μόνο που έπαιζε με το linux, μια και το connexant
> soft-modem ψευτο-modem που έχω δεν υποστηρίζεται): επανειλημένα δεν
> παίζει όταν το συνδέω. Και αυτό συμβαίνει ΚΑΙ στο Windows! Το βλέπει
> μεν το λειτουργικό (στο Windows παίζει φίνα και το εικονιδιάκι με τις
> ενδείξεις των δύο γραμμών, και στο linux εμφανίζεται στο usbview αλλά
> κόκκινο), αλλά δεν ανοίγει η ρημάδα η σειριακή με τίποτα! Ξέρει κανείς
> κάτι; Έστω μια URL. Το netmod είναι ο μόνος μου τρόπος επαφής με το
> [...]
Τι kernel έχεις; Από τον 2.6.7 και μετά, κανείς δεν έχει καταλάβει τι
ακριβώς γίνεται με το cdc_acm.c (USB modem driver...) Η πιο σίγουρη λύση
(works for me) είναι να πάρεις το
/usr/src/linux/drivers/usb/class/cdc-acm.c από το κernel tree του 2.6.6
και να το ρίξεις στο αντίστοιχο kernel tree του kernel που χρησιμοποιείς
(και μετά make && make modules_install). Εναλλακτικά, δες το post του
pestilence:

http://forums.gentoo.org/viewtopic.php?t=235460

--avalak