Netmod κόλλημα

Alexandros Papadopoulos apapadop at alumni.cmu.edu
Mon Jan 10 11:15:38 EET 2005

On Monday 10 January 2005 10:54, Constantine Dokolas wrote:
> Το πιο σπαστικό πράγμα έχει αρχίσει να γίνεται με το ρημάδι το netmod
> μεσω USB (το μόνο που έπαιζε με το linux, μια και το connexant
> soft-modem ψευτο-modem που έχω δεν υποστηρίζεται): επανειλημένα δεν
> παίζει όταν το συνδέω. Και αυτό συμβαίνει ΚΑΙ στο Windows! Το βλέπει
> μεν το λειτουργικό (στο Windows παίζει φίνα και το εικονιδιάκι με τις
> ενδείξεις των δύο γραμμών, και στο linux εμφανίζεται στο usbview αλλά
> κόκκινο), αλλά δεν ανοίγει η ρημάδα η σειριακή με τίποτα! Ξέρει
> κανείς κάτι; Έστω μια URL. Το netmod είναι ο μόνος μου τρόπος επαφής
> με το internet για το linux.

1. Κάνεις reset το netmod για να το ξεπεράσεις προσωρινά. (με το
κουμπάκι που έχει κάτω από το κάλυμμα κοντά στις υποδοχές του, στο πίσω
μέρος)
2. Βάζεις το τελευταίο firmware από την Intracom
(http://netmod.intracom.gr)

> Τώρα που το σκέφτομαι... μήπως πρέπει να αφήσω τη USB και να το ρίξω
> στη σειριακή θύρα; Η άλλη λύση είναι να βάλω επιτέλους ADSL :(

Σειριακά netmod έχω χρησιμοποιήσει αρκετά και δεν παρουσιάζαν τέτοια
κολλήματα περισσότερο από μια φορά το δίμηνο. Αλλά δε νομίζω να φταίει
η σύνδεση με USB...

Ίσως να αξίζει να ζητήσεις άλλο κουτάκι (βλάβη στο 121 και τους λες πως
σου κολλάει συνέχεια), έτσι κι αλλιώς προφανώς έχουν στοκ επειδή τα
δίνουν σχεδόν ασυζητητί.

Καλά ξεμπερδέματα.

-Α