Netmod κόλλημα

Constantine Dokolas cdokolas at Sunsoftgr.com
Mon Jan 10 10:54:36 EET 2005

Το πιο σπαστικό πράγμα έχει αρχίσει να γίνεται με το ρημάδι το netmod μεσω
USB (το μόνο που έπαιζε με το linux, μια και το connexant soft-modem
ψευτο-modem που έχω δεν υποστηρίζεται): επανειλημένα δεν παίζει όταν το
συνδέω. Και αυτό συμβαίνει ΚΑΙ στο Windows! Το βλέπει μεν το λειτουργικό
(στο Windows παίζει φίνα και το εικονιδιάκι με τις ενδείξεις των δύο
γραμμών, και στο linux εμφανίζεται στο usbview αλλά κόκκινο), αλλά δεν
ανοίγει η ρημάδα η σειριακή με τίποτα! Ξέρει κανείς κάτι; Έστω μια URL. Το
netmod είναι ο μόνος μου τρόπος επαφής με το internet για το linux.

Τώρα που το σκέφτομαι... μήπως πρέπει να αφήσω τη USB και να το ρίξω στη
σειριακή θύρα; Η άλλη λύση είναι να βάλω επιτέλους ADSL :(

Doc