Πρόβλημα με Apache 2

Constantine Dokolas cdokolas at Sunsoftgr.com
Tue Jan 11 10:39:14 EET 2005

V13 wrote:

> An tis allages tis ekanes sto httpd.conf tote xreiazetai. An tis ekanes apo
> to .htaccess tote oxi, alla prepei na'sai sigoyros oti epitrepeis kati tetoio
> na ginetai meso toy .htaccess

Α, ωραία. Τότε θα πρέπει να παίξει με την επόμενη που θα μπω στο mandrake.
Τώρα βέβαια, η αλλαγή ήταν στο commonconfig, που γίνεται include στο
httpd.conf, αλλά αυτό φαντάζομαι ότι είναι το ίδιο. Θα πρέπει να σηκώσω
επίσης και μια κόπια των default ρυθμίσεων από ένα άλλο μηχάνημα (βρήκα
ένα), και να ξεκινήσω με αυτά.

BTW, αυτή η ρύθμιση στο webmin για το httpdctl (ή κάτι τέτοιο) τι είναι;
Μου δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι βοηθάει στην εφαρμογή αλλαγών που γίνονται
στο httpd.conf.

Doc