Installing Linux from a hdd iso image.

Athanasios Sidiropoylos msx at kil.forthnet.gr
Fri Feb 25 18:48:40 EET 2005

Richard Anderson wrote:
| adsl router <==> gateway pc <==> client1
|                             <==> client2
|                             <==> client3
|                             <==> client4
|

| <==> = Syndesmologia meso usb *only* me tin proypothesi fysika oti to
| gateway pc exei toulaxiston 5 eleutheres usb thyres.

8eoritika den einai diskolo na ginei. Gia to alla omos des parakato.

| ?
|

| adsl router <==> client1
|             <==> client2
|             <==> client3
|             <==> client4
|             <==> client5
|

| <==> = Syndesmologia pali meso usb *only* me tin proypothesi autin tin
| fora oti to adsl router tha exei 5 free usb thyres(an kai synithos 4
| exoun) ektos apo tis 4 standard RJ-45 thyres gia syndesi meso UTP.
|
| Auta eixa sto myalo mou otan ekana tis parapano erotiseis kai ithela na
| mou peite an itan efikto. Xalaroste parakalo. :-)

H deyterh syndesmologia pou dineis an kai oxi adinath einai arketa
diskoloterh kai anebazei to kostos tou ADSL router arketa dixos logo kai
etia giati......

H epikinonia ginete prosomionontas mia karta diktiou kai kanontas me
logismiko oti 8a ekane mia karta diktiou apo monh ths. Ayto simenei
ayjimenes apetiseis se ypologistikh isxh katanalosh mnimhs kai arketa
polyplokotero driver se sxesh me mias pam8inhs kartas dyktiou.

To apotelesma 8a einai ousiastika na dimiourgi8oun kapoia "winLAN" (kata
antistixeia me ta win(_|_)modem ayto) pou 8a einai a8lia san ylopoihseis
kai 8a sou kolane ton ypologisth gia plaka (epidi o driver 8a einai
gematos bugakia....) kai ola ayta gia na glitoseis 1 Euro sthn kaliterh
twn periptosewn (afou 8a ta exeis skasei xontra sto router pou logo tis
anagkhs parapano ypologistikhs isxhs 8a einai akribotero apo ena
kanoniko).  Kai sthn telikh ta kalodia diktioshs meso USB (poy yparxoyn
idi tetia) den einai kata anagki f8inotera apo ton aparetito ejoplismo
gia na diktioseis dyo PC me kartes ethernet. Idika apo thn stigmh pou
OLES oi shmerines Motherboards ensomatounoune toulaxiston mia 8yra LAN.

Twra me ayta ta liga pou anefera (oxi idietera kala alla an ta
meletiseis ligoulaki 8a katalabeis poly eykola th 8elw na pw o poihths)
pes mou esei an h lish diktioshs meso USB einai sosth kinish h mia akoma
m....a pou skeftike kapoios epireasmenos apo ta ligmena xapia pou
katanalose thn prohgoumenh nyxta ??? 8-)

Sidhropoylos A8anasios
msx