Installing Linux from a hdd iso image.

Richard Anderson hackeras at gmail.com
Fri Feb 25 11:41:34 EET 2005

Steve Stavropoulos <steve at math.upatras.gr> wrote in
news:mailman.1579.1109310663.375.linux-greek-users at lists.hellug.gr:

> Giati den yfistate? Dhladh LAN mporeis na exeis mono me ethernet? To na
> baleis ena pc sto opoio 8a syndeontai merika alla pc mesw usb (modprobe
> usbnet) kai 8a kanei to bridging(brctl), de sou exei perasei pote apo
> myalo? :>

Se auto anaferomouna.

adsl router <==> gateway pc <==> client1
                            <==> client2
                            <==> client3
                            <==> client4

<==> = Syndesmologia meso usb *only* me tin proypothesi fysika oti to
gateway pc exei toulaxiston 5 eleutheres usb thyres.

?

adsl router <==> client1
            <==> client2
            <==> client3
            <==> client4
            <==> client5

<==> = Syndesmologia pali meso usb *only* me tin proypothesi autin tin
fora oti to adsl router tha exei 5 free usb thyres(an kai synithos 4
exoun) ektos apo tis 4 standard RJ-45 thyres gia syndesi meso UTP.

Auta eixa sto myalo mou otan ekana tis parapano erotiseis kai ithela na
mou peite an itan efikto. Xalaroste parakalo. :-)