Installing Linux from a hdd iso image.

Richard Anderson hackeras at gmail.com
Fri Feb 25 20:26:02 EET 2005

Athanasios Sidiropoylos <msx at kil.forthnet.gr> wrote in
news:mailman.1628.1109353750.375.linux-greek-users at lists.hellug.gr:

> H epikinonia ginete prosomionontas mia karta diktiou kai kanontas me
> logismiko oti 8a ekane mia karta diktiou apo monh ths. Ayto simenei
> ayjimenes apetiseis se ypologistikh isxh katanalosh mnimhs kai arketa
> polyplokotero driver se sxesh me mias pam8inhs kartas dyktiou.

An prosopika ithela na ftiaxo to 2o sximatika diktryo pou proanefera fysika
kai tha dialga tin pepatimeni odo ton straight UTP kai ton Nics.

Ithelas omos na exetaso to 2o scenario kathos kai to 1o episis apo tin
apopsi tou implementation(an itan eftikto) kai leitourgikotitas.

Eisai sigouros oti se autin tin fasi prosomoionetai opos les mia karta
diktyou? Diladi an kanoume tin syndesmologia tha epaize esto koutsa strava
i oxi? To exeis pote sou dokimasei? Ti logismiko tha evazes?

Auto obtain mode pos tha vazame(opos kanoume me tis Nics) sta tcp/ip
properties gia na xeroun ta clients poios einai o router/gateway tous?

Me alla logia san syndesmologia einai efikti pisteuo(an katorthosoume
vevaia na vroume adsl modem/router me 5 i 4 usb ports, synithis 1 exoun)
alla apo apopsi leitourgikotitas pos pame?