gia ta ellinika + to Euro [parakalo diabaste]

Vasilis Vasaitis v.vasaitis at sms.ed.ac.uk
Sat Feb 12 15:44:32 EET 2005

On Sat, Feb 12, 2005 at 01:19:29PM +0200, DJ Art wrote:

> LOL, τώρα συνειδητοποιώ τι ακριβώς ζητάς!! :)
> (my bad)
>
> Λοιπόν, αναίρεσε ότι έχεις κάνει με τα Gnome applets (ώστε να είμαστε
> σίγουροι ότι θα δουλέψει globally) και κάνε edit το xorg.conf:
>
> Στο XkbLayout, όρισε:
>
> Option "XkbLayout"  "us(intl),el(extended)"

  Ίσως είναι κάπως πιο «σωστό» να πεις:

	Option	"XkbLayout"	"us,el"
	Option	"XkbVariant"	"intl,extended"

> Τώρα λογικά πρέπει να έχεις το functionality που περιγράφεις.
>
> Xμ, κι εγώ δεν ήξερα/είχα δεί ότι υπήρχαν αυτά τα extensions στα
> keymaps ;)
> Θα το προσθέσω στο guide με την πρώτη ευκαιρία.

  Χμ, κι εγώ δεν είχα παρατηρήσει ποτέ το us(intl), χαριτωμένο. Βάζει
το σύμπαν πάνω στο πληκτρολόγιο. Και το us(alt-intl) φαίνεται
συμπαθητικό επίσης, που προσθέτει όλα τα νεκρά πλήκτρα.

--
Vasilis Vasaitis
"A man is well or woe as he thinks himself so."