gia ta ellinika + to Euro [parakalo diabaste]

DJ Art djart at linux.gr
Sat Feb 12 13:19:29 EET 2005

On Friday 11 February 2005 22:59, Nikos Kouremenos wrote:
> to basiko mou problima eine pos tha peraso to international sto us
> kai to extented sto greek. oste na eime xaroumenos me to (r)alt+5 pou
> pezei anexartita an grafo agglika i ellinika.

LOL, τώρα συνειδητοποιώ τι ακριβώς ζητάς!! :)
(my bad)

Λοιπόν, αναίρεσε ότι έχεις κάνει με τα Gnome applets (ώστε να είμαστε
σίγουροι ότι θα δουλέψει globally) και κάνε edit το xorg.conf:

Στο XkbLayout, όρισε:

Option "XkbLayout"  "us(intl),el(extended)"

Τώρα λογικά πρέπει να έχεις το functionality που περιγράφεις.

Xμ, κι εγώ δεν ήξερα/είχα δεί ότι υπήρχαν αυτά τα extensions στα
keymaps ;)
Θα το προσθέσω στο guide με την πρώτη ευκαιρία.

Το section 3.2 θα παραμείνει ως 3.3 για να ενημερώνει για τα υπόλοιπα
ειδικά σύμβολα (copyright, original, και τα λοιπά) και θα προσθέσω ένα
ακόμα section (νέο 3.2) μόνο για το euro symbol.

Οπότε η πιθανή αναδιατύπωση για το νυν 3.2/μελλοντικό 3.3 παραμένει.
Στείλε μου αν θές ένα κείμενο που να μοιάζει λιγότερο χαμός ;>

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?