Αλογοσκούφης

Παναγιώτης Κρανιδιώτης kranidiotis at vatica.org
Tue Feb 8 23:32:29 EET 2005

On Tue, 08 Feb 2005 16:19:10 +0200, Nikos Kanellopoulos
<nkan at panafonet.gr> wrote:

> Μπορώ να ρωτήσω για ποιο λόγο σε ένα εντελώς ελληνικό κείμενο, παίρνεις
> μια ελληνικότατη λέξη
> και την γράφεις με λατινικούς χαρακτήρες ; Και μάλιστα λέξη με ιστορία
> που αποτελεί κληρονομιά του σύγχρονου κόσμου και αιτία θαυμασμού.
> Προσωπικά, δεν με βοήθησες να σε καταλάβω καλύτερα

Καλά από όλο το κείμενο αυτό βρήκες να σχολιάσεις; Δηλαδή να υποθέσω ότι
και εσύ που χρησιμοποιείς την λέξη πολιτική απέδειξες με τις δημοσιεύσεις
σου (post νεοελληνιστί) ότι την τιμάς καλύτερα ώς έννοια;

ΥΓ Δώσε μια μια απάντηση να μου την πείς τέλος μετά η άσκοπη, εκτός
θέματος και άνευ ουσίας αντιπαράθεση (νεοελληνιστί flamewar) :-)
--
Παναγιώτης Κρανιδιώτης
www.vatica.org