Αλογοσκούφης

Παναγιώτης Κρανιδιώτης kranidiotis at vatica.org
Tue Feb 8 23:46:58 EET 2005

On Tue, 08 Feb 2005 17:56:03 +0200, fs <admin at www0.org> wrote:

> Τυχαίνει να έχω δει πολιτικούς από κοντά και μην νομίζεις, υπάρχουν και
> αυτοί που θα τους πετύχεις στις καλές τους. Το "στυλ" σου το αλλάζεις
> επίσης αν νομίζεις ότι είναι "πρέπων".
>
> Κατ' αρχήν γιατί τέτοια αρνητικότητα στο post μου, μια άποψη είχα και την
> κάλυψα με "αν" και "ίσως". μπααα ;-)

Τους πολιτικούς κύριοι τους συναντάς σε εκδηλώσεις και παρουσιάσεις που
κάνεις εσύ. Επίσης σε συναντήσεις και παρουσιάσεις που κάνουν άλλοι. Ή
ακόμα σε εκδηλώσεις που διοργανώνουν άλλοι και έχεις κανονίσει και εσύ να
μιλήσεις για Λινουξ (νεοελληνιστί Linux) ή ΕΛΛΑΚ ή ότι άλλο.

--
Παναγιώτης Κρανιδιώτης
www.vatica.org