Αλογοσκούφης

Nikos Kanellopoulos nkan at panafonet.gr
Wed Feb 9 19:30:35 EET 2005

On Tuesday 08 February 2005 23:32, Παναγιώτης Κρανιδιώτης wrote:

> Καλά από όλο το κείμενο αυτό βρήκες να σχολιάσεις; Δηλαδή να υποθέσω ότι
> και εσύ που χρησιμοποιείς την λέξη πολιτική απέδειξες με τις δημοσιεύσεις
> σου (post νεοελληνιστί) ότι την τιμάς καλύτερα ώς έννοια;
>
> ΥΓ Δώσε μια μια απάντηση να μου την πείς τέλος μετά η άσκοπη, εκτός
> θέματος και άνευ ουσίας αντιπαράθεση (νεοελληνιστί flamewar) :-)
> --
> Παναγιώτης Κρανιδιώτης
> www.vatica.org

Ούτε είχα να αποδείξω τίποτα ούτε ήθελα να ξεκινήσω κανενός είδους
αντιπαράθεση. Απλώς απόρησα πραγματικά και αφού δεν κατάφερα να
δώσω μια εύλογη απάντηση μόνος μου, αποφάσισα να σε ρωτήσω.

Χρησιμοποιούμε οι ασχολούμενοι με τους υπολογιστές και οι λοιποί
techno-freaks πολλές φορές ξένες λέξεις αυτούσιες, γιατί δεν έχουμε
συμφωνήσει σε κάποια ελληνική απόδοση. Το "politics" είναι ξένη ορολογία
που δεν μπορεί να αποδοθεί στην ελληνική;; Έλεος! Αυτό είπα, και
ειλικρινά με ενδιαφέρει μια απάντηση, γιατί το παρατηρώ συχνά αυτό
το φαινόμενο (π.χ. στην δουλειά: "το logic του προγράμματος" (!), σαν να
είμαστε λαθρομετανάστες που δεν ξέρουμε ακόμη ελληνικά).

Νομίζεις ότι κακώς το επεσήμανα; Καλοπροαίρετα το έκανα και ούτε
είχα καμία μειωτική διάθεση, εσύ όμως παίρνεις αμέσως θέσεις μάχης.

Πιστεύω ότι για να επιβιώσουμε στην ισοπεδωτική κουλτούρα-μονοκαλλιέργεια
που προωθείται από πολλούς, πρέπει να προσεχουμε πάρα πολύ την γλώσσα μας.
Ξέρεις, συμφέρει τις πολυεθνικές να παίζουν τις διαφημίσεις ή να γράφουν τις
οδηγίες μόνο στα αγγλικά.
Στην Ελλάδα περνάει, στην Γερμανία όχι. Ούτε στην Γαλλία.

Φιλικά,
Νίκος Κανελλόπουλος
www.astraka.net

Υ.Γ. Το υστερόγραφό σου είναι εντελώς ασύντακτο και δεν βγάζει νόημα,
οπότε δεν μπορώ να απαντήσω σε αυτό που σκεφτόσουν όταν το έγραφες.