Password management - the script

Pavlos Parissis p_pavlos at freemail.gr
Wed Dec 21 15:33:27 EET 2005

Καλησπέρα Νίκο,

On Wed, 21 Dec 2005 02:13:53 +0200
"Nick Demou (enLogic)" <ndemou at enlogic.gr> wrote:

> OK ακολουθεί το python script που κάνει όλη τη δουλειά (η παναγιά
> μαζί μου) Εδώ που τα λέμε πριν δοκιμάσω να το βάλω σε σχεδόν κανονική
> χρήση ας το δει και κανένας άλλος που θα ξέρει περισσότερα από εμένα
> Το κακό είναι πως δεν έχω κάνει ξεκαθάρισμα του κώδικα αλλά ευτηχώς
> είναι λίγος (μέχρι και ένα απλό αλλα σοβαρό known bug έχει ακόμα) -
> αν σας φένεται πολύ "βρόμικός" θεορώ ότι σε μια δυο μέρες θα βρω
> χρόνο να το συμαζέψω
>
> Αν πάλι βαριέστε να το δείτε μου φένεται απόλυτα φυσιολογική
> αντίδραση :-)

Αν και δεν έχω ιδέα απο python είπα να κάνω ένα απλό τέστ απο περιέργεια , δίνοντας
echo "dddd" |python show-pass.py

Password DB
Don't use this programm if you are not authorized to do so (hit ctrl-C to exit)

?word, number, +, * >******Bad Command******
?word, number, +, * >Traceback (most recent call last):
  File "show-pass.py", line 126, in ?
    cmd=left(raw_input(colst+'?word, number, +, * '+colend+'>').strip(),255)
EOFError: EOF when reading a line

και έχοντας στο μυαλό μου ότι αυτό τρέχει σαν κέλυφος, θα ήθελα να ρωτήσω αν
μια τέτοια συμπεριφορά μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα.

Προσωπικά δεν θα επέτρεπα να δέχομαι options/args που δεν έχουν νόημα για το πρόγραμμα.
Μπορεί να μη δημιουργούν πρόβλημα αλλά εφ' όσον δεν είναι σωστή πληροφορία δεν θα επέτρεπα να την κάνει parse το πρόγραμμα μου.

Παύλος