Password management - the script

Nick Demou (enLogic) ndemou at enlogic.gr
Wed Dec 21 02:13:53 EET 2005

OK ακολουθεί το python script που κάνει όλη τη δουλειά (η παναγιά μαζί μου)
Εδώ που τα λέμε πριν δοκιμάσω να το βάλω σε σχεδόν κανονική χρήση ας το
δει και κανένας άλλος που θα ξέρει περισσότερα από εμένα
Το κακό είναι πως δεν έχω κάνει ξεκαθάρισμα του κώδικα αλλά ευτηχώς
είναι λίγος (μέχρι και ένα απλό αλλα σοβαρό known bug έχει ακόμα) - αν
σας φένεται πολύ "βρόμικός" θεορώ ότι σε μια δυο μέρες θα βρω χρόνο να
το συμαζέψω

Αν πάλι βαριέστε να το δείτε μου φένεται απόλυτα φυσιολογική αντίδραση :-)