Password management - the script

Nick Demou (enLogic) ndemou at enlogic.gr
Wed Dec 21 16:21:06 EET 2005

Pavlos Parissis wrote:

> Αν και δεν έχω ιδέα απο python είπα να κάνω ένα απλό τέστ απο περιέργεια , δίνοντας
> echo "dddd" |python show-pass.py
>
> Password DB
> Don't use this programm if you are not authorized to do so (hit ctrl-C to exit)
>
> ?word, number, +, * >******Bad Command******
> ?word, number, +, * >Traceback (most recent call last):
>   File "show-pass.py", line 126, in ?
>     cmd=left(raw_input(colst+'?word, number, +, * '+colend+'>').strip(),255)
> EOFError: EOF when reading a line
>
> και έχοντας στο μυαλό μου ότι αυτό τρέχει σαν κέλυφος, θα ήθελα να ρωτήσω αν
> [...]

Χτύπησε η raw_input της python. Πρόκειτε για μία εντελώς απλή ρουτίνα
για interaction με τον χρήστη - περιμένει να γράψεις κάτι και να
πατήσεις enter και μετά επιστρέφει το string που έγραψες. Στην περίπτωση
σου ουσιαστηκά δεν πάτησες enter (έδωσες EndOfFile) οπότε η raw_input
εκάνε παραπονέθηκε.

Επηδή όμως αυτό το script τρέχει ως shell του χρήστη κάθε python
unhandled error (σαν αυτό) καταλήγει απλά στο να σε κάνει logout (δηλαδή
να σου κόψει το ssh connection στην περίπτωση μας)

Δεν νομίζω λοιπόν ότι ή συμπεριφορά αυτή υποδηκνήεί κάποιο πρόβλημα (θα
μπορούσα να την αποφύγω με έναν απλο error handler αλλά για πιο λόγο?)

Κατά τα άλλα προσπαθώ κι εγώ σε αυτό το script να μη δέχομε μπούρδες από
τον χρήστη (είναι ευτηχώς απλό στην περιπτωσή μου)

Και πάλι ευχαριστώ για το beta testing

Νίκος