password management [WAS: Peri asfaleias [was: ...]]

Costas Barakitis bcostas at hol.gr
Wed Dec 21 14:26:07 EET 2005

> Αχά! Το 'ξερα ότι δεν παρακολουθούσες στο μάθημα (ναι το ξερω ήταν
> βαρετό αλλά τι να κάνω? δεν μου χάρησε ο θεός τις συγγραφικές ικανότητες
> του συνονόματου μου)! Στις σημείωσεις του πρώτου μου post λοιπόν θα
> βρεις την απάντηση:

Mia kalh praktikh einai na grafeis oso to dynaton ligotera.

> [4] Υπάρχουν σίγουρα και άλλες πιθανές προσεγγίσεις.
> Ο Γιάννης Παπαδόπουλος πρότεινε ήδη ένα web based περιβάλλον μέ
> συνδέσεις https και database backend το οποίο προφανώς θα έκανε για τον
> σκοπό μας. Ο λόγος εγώ που διάλεξα την παρούσα μέθοδο όταν έπρεπε να
> κάνω την πρώτη απόπειρα υλοποίησης ήταν ότι ήθελα να είναι όσο πιο απλή
> γίνεται.

OK, etyxe otan diavasa to email sou na mhn eixes vrei akoma lysh. BTW,
gi ayto sou esteila kai proswpiko email.

Αυτό αφενός γιατί έχω ελάχιστη εμπειρία σε προγραμματισμό σε
> περιβάλλον linux (και αυτή μόνο σε python)

OK, ftiaxto se perivallon windows.

  και αφετέρου γιατί κάτι απλό
> το ελέγχεις για τρύπες πολύ πιο εύκολα (και έχει inherently λιγότερες
> έτσι κι αλλιώς).

Ypoti6etai pws esy 6es na kaneis mia poly basic ergasia, oxi na grapseis
thesis gia systhmata asfaleias. Ektos ki an oi texnikoi sou den kanoun
allh douleia olh mera apo to na prospa6oun na hackepsoun ta sites twn
pelatwn sou. Ta opoia vevaia apo th stigmh pou oi pelates den
katalavainoun giati prepei na kseroun aytoi kai mono ta passwords den 6a
einai ki epipedou amazon :D

> Τώρα, αφότου έκανα τη δοκιμή μου, είδα ότι το αποτέλεσμα είναι ΟΚ:
> Μπόρεσα να το φτιάξω (πολύ σημαντικό), δουλεύει (εξίσου σημαντικό),
> δείχνει αξιόπιστο και είναι αρκετά απλό στη χρήση για έναν τεχνικό Η/Υ.

Opote end of thread pou 6a elege ki o listarxos.

> Το σημαντικότερο κατά τη γνώμη μου είναι ότι είναι όσο πιο απλό γίνεται
> χωρίς να του λείπει κάποιο σημαντικό feature ("Everything should be made
> as simple as possible, but not simpler.")

Ayto mallon prepei na to sxoliasei o Ricudis pou leei kati petyxhmena
wres wres.