password management [WAS: Peri asfaleias [was: ...]]

Nick Demou (enLogic) ndemou at enlogic.gr
Wed Dec 21 13:35:43 EET 2005

Costas Barakitis wrote:

> You got it

Αχά! Το 'ξερα ότι δεν παρακολουθούσες στο μάθημα (ναι το ξερω ήταν
βαρετό αλλά τι να κάνω? δεν μου χάρησε ο θεός τις συγγραφικές ικανότητες
του συνονόματου μου)! Στις σημείωσεις του πρώτου μου post λοιπόν θα
βρεις την απάντηση:

[4] Υπάρχουν σίγουρα και άλλες πιθανές προσεγγίσεις.
Ο Γιάννης Παπαδόπουλος πρότεινε ήδη ένα web based περιβάλλον μέ
συνδέσεις https και database backend το οποίο προφανώς θα έκανε για τον
σκοπό μας. Ο λόγος εγώ που διάλεξα την παρούσα μέθοδο όταν έπρεπε να
κάνω την πρώτη απόπειρα υλοποίησης ήταν ότι ήθελα να είναι όσο πιο απλή
γίνεται. Αυτό αφενός γιατί έχω ελάχιστη εμπειρία σε προγραμματισμό σε
περιβάλλον linux (και αυτή μόνο σε python) και αφετέρου γιατί κάτι απλό
το ελέγχεις για τρύπες πολύ πιο εύκολα (και έχει inherently λιγότερες
έτσι κι αλλιώς).
Τώρα, αφότου έκανα τη δοκιμή μου, είδα ότι το αποτέλεσμα είναι ΟΚ:
Μπόρεσα να το φτιάξω (πολύ σημαντικό), δουλεύει (εξίσου σημαντικό),
δείχνει αξιόπιστο και είναι αρκετά απλό στη χρήση για έναν τεχνικό Η/Υ.
Το σημαντικότερο κατά τη γνώμη μου είναι ότι είναι όσο πιο απλό γίνεται
χωρίς να του λείπει κάποιο σημαντικό feature ("Everything should be made
as simple as possible, but not simpler.")