Re: Peri asfaleias [was: Re: SOLVED: grep -i και ελληνικά κεφαλαία /πεζά]

Giannis Papadopoulos ipapadop at inf.uth.gr
Fri Dec 16 20:05:39 EET 2005

Nick Demou (enLogic) wrote:
> [...]
> έσπαγα κάθε φορά το κεφάλι που πως να τα αποθηκεύσω) είτε ήταν
> αποθυκευμένα σε κάποιο text ή spreadsheet αρχείο με άλλες λεπτομέρειες
> για την τεχνική υποδομή του πελάτη.
>
> Το πρώτο (να τα ξέρω μόνο εγώ) δημιουργούσε πρόβληματα όταν έλειπα από
> το γραφείο (όχι σπάνιο). Το δεύτερο (χύμα σε κάποιο αρχείο) στερείτε
> σχεδόν παντελώς ασφάλειας ακόμα και όταν πρόκειται για το ευτελέστερο
> password. Δυστηχώς μάλλιστα είχε αρχίσει να γίνεται όλο και περισσότερο
> (είμαστε επιρρεπείς στην αμαρτία εμείς οι άνθρωποι).
>
> Αυτή την κατάσταση θέλησα να λύσω και η πρώτη μου προσπάθεια είναι αυτή

Και γιατί, θα ρωτήσει ένας φιλομαθής νέος, δεν υλοποιήσατε ένα
συστηματάκι με κάποιου είδους security μέσω smart cards που θα κάνει
authentication για τους χρήστες ή οτιδήποτε άλλο;

Και μιλάω να έχετε κάνει τις απαραίτητες κινήσεις-development συστημάτων
authentication κλπ κλπ που θα επιτρέπει στον πελάτη που ΔΕΝ θέλει να
ασχολείται με το θέμα της ασφάλειας (βέβαια ΜΕΓΙΣΤΗ βλακεία του - το
κτίριο ενδιαφέρεται να το κλειδώσει, το υπολογιστικό του σύστημα γιατί
το αφήνει να μπάζει από παντού; - αλλά είναι δικιά του η βλακεία) να
έχει κάτι καλύτερο από αυτό το ρημαδί password που μπορεί να το
φανταστεί και 3χρονο παιδάκι;

> [...]
> ασχολούμε είναι το *ποια* passwords πελάτων ζητήσαν να μάθουν οι
> τεχνικοί μας (με λίγα κάθε φορά που ο τεχνικός Χ ζητά να του προβάλει το
> πρόγραμμα το password του πελάτη Υ με περιγραφή σκοπιμότητας Ζ πέρνω ένα
> email με τα Χ,Υ,Ζ). Παρόλο που εμπιστεύομαι τους τεχνικούς στους οποίους
> έχω δώσει δικαίωμα πρόσβασης δεν μπορώ να να μην κάνω μια τόσο απλή
> ενέργεια που αφενός δεν θίγει τους τεχνικούς ενώ αφετέρου προστατεύει
> τους πελάτες μου (όπως είπαμε εμείς οι άνθρωποι είμαστε επιρρεπείς στην
> αμαρτία ειδηκά όταν είναι έυκολη γρήγορη και δεν φαντάζει σοβαρή ως

Αυτά τα e-mails έρχονται και φεύγουν χωρίς ψηφιακές υπογραφές και
encryption;

Αν και δεν είμαι ειδικός της ασφάλειας, διακρίνω πολλές τρύπες - εκτός
και αν όντως υπάρχει πρόβλεψη για όλα τα παραπάνω και δεν γίνονται
γνωστά για λόγους ασφαλείας ή ανταγωνισμού.