CronJob Issue

Giannis Papaioannou jhn at aix.meng.auth.gr
Fri Dec 16 16:16:25 EET 2005

Giorgos Keramidas wrote:

> Eite stamatas na grafeis 'scripts' kai xrhsimopoieis mia _pragmatikh_
> glwssa programmatismou, opws oloi oi Alithinoi Antres(TM), ftiaxneis ena
> daemon kai to petas sto inittab gia na to ksekinaei aytomata h init(8)

<sarcasm_detected/>
eite kaneis oti kanoun oi Alithinoi Admin(TM), petas ena oneliner sto
/etc/cron.d na teleiwneis gia na asxolh8eis me pragmatikh ergasia sto
photoshop, to coreldraw, to nero, tis ektypwseis diaforwn fylladiwn ktl ktl.

PS.
Me to "_pragmatikh_ glwssa programmatismou" de pisteuw na ennoeis thn lisp?

--
JHN