Peri asfaleias [was: Re: SOLVED: grep -i και ελληνικά κεφαλαία /πεζά]

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Dec 16 20:35:26 EET 2005

On 2005-12-16 20:05, Giannis Papadopoulos <ipapadop at inf.uth.gr> wrote:
> Αν και δεν είμαι ειδικός της ασφάλειας, διακρίνω πολλές τρύπες - εκτός
> και αν όντως υπάρχει πρόβλεψη για όλα τα παραπάνω και δεν γίνονται
> γνωστά για λόγους ασφαλείας ή ανταγωνισμού.

Γιάννη, ενώ θεωρητικά συμφωνώ με τα περισσότερα από όσα λές, έχεις 100%
άδικο να την πέφτεις σε ένα άτομο, ο οποίος έτυχε να αναφέρει κάτι για
το θέμα σε ένα άσχετο thread περί localization των Python scripts, την
ίδια ώρα που ο ΓΑΜΗΜΕΝΟΣ ο kane.otenet.gr ειναι μονιμα σε blacklist και
κανένας καριόλης δεν απαντά στα email που έχω στείλει άπειρες φορές στο
postmaster at otenet.gr.  Κι αυτός δεν είναι ένας «μικρός provider που
έτυχε να δίνει πρόσβαση στο δίκτυο σε 50-100 άτομα».

Τώρα τι σχέση έχει αυτό θα μου πεις; Εχει και παραέχει.  Αν ένας από
τους πιο μεγάλους Internet Providers δεν μπορεί να χειριστεί το mail
gateway του, αν ο ίδιος provider δεν έχει στήσει έστω και ένα υποτυπώδες
SASL authentication στον SMTP server του και δε μπορεί να βρει ποιος
είναι ο spammer που τον χώνει μόνιμα στη SORBS και σε άλλες RBL's, τι
απαιτήσεις μπορεί να έχεις εσύ από τον τυχαίο κυρ-Μήτσο από τα Άνω
Δολιανά, που στην καλύτερη περίπτωση θα πάθει εγκεφαλικό και στο άκουσμα
μόνο της λέξης "password";

Θεωρητικά, η ασφάλεια είναι καλό πράγμα.  Πρακτικά δεν υπάρχει πουθενά,
οπότε ο Nick Demou (enLogic) δε φταίει που ο κόσμος είναι ένα τέτοιο
ατελές, ηλίθιο, ανασφαλές πράγμα :P