Ρυθμισεις Διακομιστη Επιλυσης Ονοματων

basil noxelia at gmail.com
Wed Dec 14 02:41:10 EET 2005

> Έχεις βάλει στο δευτερεύον την επιλογή "forwarders { 192.168.0.10; };"
> στο /etc/named.conf?

Δεν το εχω σκεφτει αν και θα θελα να το αποφυγω γιατι ετσι θα στελνει τις
αιτησεις ακομα και για το τοπικο domain στον πρωτευον (ο οποιος δεν ειναι
συννεχως σε λειτουργια)

Αλλα αναρωτιεμαι γιατι δεν βρισκει τα υπολοιπα domain (internet) αφου εχω
βαλει ως server του root domain τον πρωτευον. Το σκεπτικο ειναι οτι αν
καποιος κανει αιτηση στον δευτερευον για ενα εξωτερικο domain αυτος:
1)δε θα το ξερει αρχικα
2)θα ψαξει για το root domain στον πρωτευον
3)ο πρωτευον (αν δουλευει και ειναι up to ppp) θα κανει forward στον DNS του
ISP και θα το μαθει
4)θα το στειλει στον δευτερευον
5)κ.ο.κ για ολοκληρο το domain.

Και γω νομιζω οτι δουλεψε το δευτερο.