grep -i και ελληνικά κεφαλαία /πεζά

Nick Demou (enLogic) ndemou at enlogic.gr
Wed Dec 14 13:37:21 EET 2005

Giorgos Keramidas wrote:

> Α αυτό δεν μας το είπες.  Κλεψιά! :P

τρικ για να κρατήσω το ενδιαφέρον ψηλά ;-)

> Μέχρι όλος ο κόσμος να το γυρίσει σε UTF-8 (yeah right, καλώς ήρθατε στο
> όνειρό μας, πάρτε καρέκλα, ποτάκι; σε λίγο έχει και ταινία), μάλλον η
> καλύτερη λύση είναι όταν συνδέεσαι σε απομακρυσμένα συστήματα να
> χρησιμοποιείς κάποιο unibyte locale, π.χ. 'C', σε terminal που δεν είναι
> σε multibyte κατάσταση :-(

ΟΚ, ΟΚ, υποχώρηση λοιπόν από την ουτοπία του UTF-8... δεν πειράζει θα
ζήσω (ελληνικά και αγγλικά θέλω μόνο).

Το δοκίμασα λοιπόν και φυσικά ... δεν παίζει ακόμα γιατί το environment
είναι "POSIX". Θα μου πείτε LC_ALL=...; export LC_ALL; LANG... etc αλλά
στην περίπτωση μου ο χρήστης που κάνει login δεν έχει για shell
/bin/bash αλλά το /home/pass/pass.py ένα δικό μου python script (security).

Πως θα αλλάξω το environment κάτω από το οποίο τρέχει το python script
σε iso8859-7?