grep -i και ελληνικά κεφαλαία /πεζά

Nick Demou (enLogic) ndemou at enlogic.gr
Wed Dec 14 12:57:44 EET 2005

Κατά 'ρχήν  ευχαριστώ τους πάντες για την βοήθεια. Αν δεν είχα τόσο
θετικό feedback θα ψαχνόμουν μάλλον αλλού γιατί το πρόβλημα υπάρχει αλλά
είναι στην λειτουργία του backspace και όχι στο case handling που κάνει
η grep.

ΠΟΥ 'ΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ... Ω Ε Ω!?

όταν έδινα τις εντολές συνήθως έκανα λάθος και πατούσα backspace και
ξαναέγραφα το σωστό (συνήθως έγραφα σ και το άλλαζα μετά σε Σ). Μην
βρίζετε είμαι γνωστός ταχυγράφος με την μέθοδο Quasi-Blind Fast Random
Hits with Strong Negative Feedback

Έλα όμως που το backspace δεν ήταν ... wysiwyg). Μετά από πειραματισμό
κατάλαβα ότι κάθε ελληνικό γράμμα που πληκτρ/ούσα απαιτούσε δύο
backspaces για να διαγραφεί. Με λίγα λόγια το backspace στην οθόνη
έσβηνε τον χαρακτήρα με ένα hit αλλά στην μνήμη του υπολογιστή έσβηνε
μόνο το ένα από τα δύο bytes τα οποία συναποτελούν το γράμμα (π.χ. το α
σε UTF-8 είναι CE-B1, σβήνει λοιπόν το B1 και μένει ένα CE σκέτο που δεν
σημαίνει από μόνο του τίποτα)... μπάχαλο!

Τα παραπάνω συμβαίνουν ΜΟΝΟ ΑΦΟΤΟΥ κάνω ssh σε άλλο PC που τρέχει
mandrake 10 (kernel 2.6.8.1). Όσο έχω ανοιχτό terminal στο δικό μου PC
όλα πάνε καλά.

Δοκίμασα και τις δύο επιλογές που έχει για το backspace behaviour τόσο
το gnome terminal (που δουλεύω εγώ στο PC μου) όσο και το putty (που
δουλεύουν τα παιδιά στο τεχνικό τμήμα όπου τα windows κυριαρχούν... για
την ώρα) αλλά καμία τύχη. Ενοείται ότι το terminal είναι πάντα
ρυθμισμένο σε utf-8 translation of recieved data.

Ιδέες?