Problima x-terminal greek fonts se Ubuntu Breezy

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Dec 6 20:08:43 EET 2005

On 2005-12-06 19:59, Ag Hatzim <zkom.xl at gmail.com> wrote:
> Πληροφορίες,για όσους θέλουν ένα αξιοπρεπέστατο στιβαρό
> τερματικό,και για όσους που δεν (η και για αυτούς που) τρέχουν
> gnome (μακριά από εδώ),στο παρακάτω σύνδεσμο.
>
> http://software.schmorp.de/pkg/rxvt-unicode.html

Εγώ προτιμώ εδώ και χρόνια το xterm, αλλά γούστα είναι αυτά.

Με λίγο προσοχή στα X11 resources και μια λίγο πειραγμένη Lucida
Sans 12px γραμματοσειρά[1], στην οποία έχω βάλει με το xmbdfed
χαρακτήρες ISO-8859-7, είμαι πανευτυχής :)

    [1] http://people.freebsd.org/~keramida/fonts/

Το αποτέλεσμα είναι κάπως σαν αυτό:

    http://people.freebsd.org/~keramida/files/xterm.png

Ακόμα δεν έχω βρει κάποιο καλό λόγο να το γυρίσω σε UTF-8, αλλά
μπορεί να φταίει η γεροντική παραξενιά γι αυτό :P