Problima x-terminal greek fonts se Ubuntu Breezy

Pavlos Parissis p_pavlos at freemail.gr
Tue Dec 6 20:36:10 EET 2005

Καλησπέρα,

Μια και μιλάμε για τερματικά να ρωτήσω κάτι.
Εγω δουλεύω μόνο με xterm και έχω ένα μικρό πρόβλημα.
Θέλω να μαρκάρω γραμμές και συχρόνος να μετακινούμε(scrolling) στο τερματικό πάνω ή κάτω.

Αυτό το κάνω στο gnome-terminal και konsole αλλά όχι στο xterm.

Ξέρει κανείς πως μπορώ να πετύχω κάτι τέτοιο?

Παύλος