Problima x-terminal greek fonts se Ubuntu Breezy

Ag Hatzim zkom.xl at gmail.com
Tue Dec 6 19:59:05 EET 2005

Giorgos Keramidas(keramida at ceid.upatras.gr)@Tue, Dec 06, 2005 at 06:24:45PM +0200:

> [...]
>
> Γιατί κάποιοι από εμάς είμαστε οπαδοί του Joel Spolsky, πράκτορες
> του Σιωνιστικού Μετώπου, κλπ. κλπ. και μας τη ΣΠΑΕΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ το
> anti-aliasing :P
>
> [Για παράδειγμα.]

Κια γιατί το rxvt-unicode υποστηρίζει εξίσου utf-8,και δεν καταναλώνει
τα γαλόνια μνήμης του gnome-terminal,γιατί έρχεται παρέα με ένα δαίμονα
εξαιρετικά σταθερό (urxvtd),είναι κάτω από συνεχή ανάπτυξη κτλ.

Πληροφορίες,για όσους θέλουν ένα αξιοπρεπέστατο στιβαρό τερματικό,και για όσους
που δεν (η και για αυτούς που) τρέχουν gnome (μακριά από εδώ),στο παρακάτω
σύνδεσμο.

http://software.schmorp.de/pkg/rxvt-unicode.html

Και δεν έχει σχέση με τo πανάρχαιο rxvt,που στο κάτω κάτω είναι το πιο πανάλαφρο τερματικό.

Και για όσους θέλουν tabs ... βλέπε screen.Κατάλληλο και για να κατεβάζεις
πορνό δίχως να σε πάρει κανείς χαμπάρι,αυτό θα συνεχίσει να κατεβαίνει
ακόμα και αν κάνεις logout.