Debian etch (htan: emacs greek input method dhmioyrgei problhma sto search)

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Sun Aug 28 23:33:58 EEST 2005

Neon Absentius wrote:

> Όπως αναμενόταν η αυτόματη μετάφραση είναι λίγο ανακριβής :).  Το
> βέρσιον του emacs στο etch (και στο unstable) είναι το 21.4.1, δεν

Δεν νομίζω πως αυτό έχει μεγάλη σημασία, καθότι στο Debian testing οι
αναβαθμίσεις είναι σχετικά γρήγορες. Μπορεί να μην το έχει σήμερα, θα
το έχει σε λίγες εβδομάδες. Δε βιάζομαι.

Τώρα που το σκέφτομαι, θα κρατήσω το δικό μου input method, για
ομοιομορφία με κάποιους σέρβερ όπου ενίοτε μπαίνω και δουλεύω, μέχρι
το etch να γίνει stable (δηλαδή για 5-6 χρόνια :-(

Α, σάξε το ενκόντιγκ, χάλασε πάλι.

--
Antonios Christofides
+30-2661020814