Debian etch (htan: emacs greek input method dhmioyrgei problhma sto search)

Neon Absentius absent at sdf.lonestar.org
Mon Aug 29 00:20:57 EEST 2005

On Sun, Aug 28, 2005 at 11:33:58PM +0300, Antonios Christofides wrote:

> Δεν νομίζω πως αυτό έχει μεγάλη σημασία, καθότι στο Debian testing οι
> αναβαθμίσεις είναι σχετικά γρήγορες. Μπορεί να μην το έχει σήμερα, θα
> το έχει σε λίγες εβδομάδες. Δε βιάζομαι.

Αν δεν υπάρχει κάποιο χαρακτηριστικό του emacs-22 που *πραγματικά*
χρειάζεσαι δεν υπάρχει λόγος να βιαστείς.  Και γω ο βασικός λόγος
που το χρησιμοποιώ είναι το multi-tty feature που δεν είναι μέρος
του κυρίου branch ακόμα, ούτως ή άλλως. Υπάρχουν πάντως και χίλιες
δυο βελτιώσεις στο emacs-22 που δύσκολα τις αποχωρίζομαι τώρα! Δεν
θα έκανα την αλλαγή μόνο για αυτά τα features αλλά τώρα που την
έκανα δύσκολα γυρίζω πίσω! Για παράδειγμα το Tetris είναι πολύ
καλύτερο :)

> Τώρα που το σκέφτομαι, θα κρατήσω το δικό μου input method, για
> ομοιομορφία με κάποιους σέρβερ όπου ενίοτε μπαίνω και δουλεύω, μέχρι
> το etch να γίνει stable (δηλαδή για 5-6 χρόνια :-(

Υπομονή. Τα πρώτα 100 χρόνια είναι δύσκολα.

> Α, σάξε το ενκόντιγκ, χάλασε πάλι.

Ναι ξέρω. Όταν το φτιάχνω όμως δημιουργούνται πολύ σοβαρότερα
προβλήματα με άλλες λίστες. Δεν έχω χρόνο τώρα να ψάξω τι ακριβώς
παίζει οπότε επιλέγω το μη χείρον προς το παρόν :(. Σόρρυ αν σου
δημιουργεί ιδιέταιρο πρόβλημα.

--
And perhaps, too, when the Pythagorean school ran into an impasse in
classifying the diagonal of the square, someone resorted to Eastern