Debian etch (htan: emacs greek input method dhmioyrgei problhma sto search)

Neon Absentius absent at sdf.lonestar.org
Sun Aug 28 21:31:41 EEST 2005

On Sun, Aug 28, 2005 at 07:03:04PM +0300, Antonios Christofides wrote:

> Αυτό είναι πολύ ενδιαφέρον ερώτημα, που μεταφράζεται αυτομάτως στο
                                          ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> εξής:

Όπως αναμενόταν η αυτόματη μετάφραση είναι λίγο ανακριβής :).  Το
βέρσιον του emacs στο etch (και στο unstable) είναι το 21.4.1, δεν
εννοούσα να κάνεις upgrade τη διανομή, εννοούσα τον emacs. Που
μεταφράζεται είτε στο να τον χτίσεις από τις CVS-sources ή να βρείς
κάποιο έτοιμο unofficial .deb.

Προσωπικά χρησιμοποιώ το multi-tty branch[0] και κατεβάζω έτοιμα debs
από το repository του Karoly Lorente (του developer). Έχω τις εξής
γραμμές στο /etc/apt/sources.list

# Multi-tty Emacs
deb http://aszt.inf.elte.hu/~lorentey/mirror/apt unstable multi-tty
deb-src http://aszt.inf.elte.hu/~lorentey/mirror/apt unstable multi-tty

Το βασικό χαρακτηριστικό του multi-tty branch, είναι ότι μπορείς να
έχεις τήν ίδια instance του emacs να έχει frames σε διάφορα «τερματικά»
πχ ένα στην consola, ένα σε κάποιο x-term και ένα στο δικό του X-window.
Έχω πχ ένα emacs να τρέχει μέσα σε screen στο κουτί στο γραφείο μου
και μπορώ να ssh από το σπίτι μου και να ανοίξω ένα καινούριο frame
στο δικό μου display!

Αν και είναι τυπικά unstable σε μένα δουλεύει μια χαρά (YMMV).
Χρειάζεται κάτι ψιλορυθμίσεις για να τρέξει κάποια συγκεκριμένα
πακέτα (πχ το preview-latex) αλλά τίποτα ιδιέταιρα δύσκολο. Γενικά
είμαι πολύ ικανοποιημένος.

> Τι λέει το Debian etch; Έχει ικανή σταθερότητα για το desktop;

Εξαρτάται από το τί εννοείς «ικανή».  Εγώ το τρέχω σε δύο desktops
και σε ένα laptop για 2+ μήνες και δεν είχα κανέα πρόβλημα μέχρι
τώρα. Αλλά βέβαια YMMV.

ΕΝΒ

[0] http://lorentey.hu/project/emacs.html.en

--
And perhaps, too, when the Pythagorean school ran into an impasse in
classifying the diagonal of the square, someone resorted to Eastern