emacs greek input method dhmioyrgei problhma sto search

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Sun Aug 28 18:52:50 EEST 2005

Neon Absentius wrote:
> Αν πράγματι σου λέει "Ωuuu" ίσως αυτό να είναι το πρόβλημα.
> δοκίμασε "C-h C RET" να δείς ποιο είναι το encoding του buffer.

Coding system for saving this buffer:
u -- mule-utf-8-unix
Default coding system (for new files):
  u -- mule-utf-8 (alias: utf-8)
Coding system for keyboard input:
  u -- utf-8 (alias of mule-utf-8)
Coding system for terminal output:
  u -- mule-utf-8 (alias: utf-8)
Defaults for subprocess I/O:
  decoding: u -- mule-utf-8 (alias: utf-8)
  encoding: u -- mule-utf-8 (alias: utf-8)

> ΕΕΠ, αν τρέξεις emacs στο δικό του X-window έχεις το ίδιο πρόβλημα;

Ακριβώς το ίδιο.

> Σίγουρα υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το encoding. Για κάποιο μυστήριο
> λόγο όταν σώζει το κείμενο ο emacs δεν το σώζει ως utf-8 αλλά κάποιο
> άλλο μυστήριο σύστημα. Δοκίμασε να του πείς *συγκεκριμένα* να το
> σώσει το αρχείο ως utf-8 να δεις αν υπάρχει πρόβλημα. Χτύπα
>
> "C-x RET f utf-8 RET"

Δεν ισχύει αυτό. Ως utf-8 σώζει τα αρχεία. Το ξέρω γιατί όταν σώσω ένα
αρχείο πάω και το βλέπω με cat ή με less, και επειδή δουλεύω cat και
less σε utf-8 εδώ και δύο χρόνια, ξέρω πότε είναι utf-8 το αρχείο. Εν
πάση περιπτώσει δοκίμασα το παραπάνω χωρίς να υπάρχει διαφορά.

--
Antonios Christofides
+30-2661020814