emacs greek input method dhmioyrgei problhma sto search

Neon Absentius absent at sdf.lonestar.org
Sun Aug 28 23:53:47 EEST 2005

On Sun, Aug 28, 2005 at 06:52:50PM +0300, Antonios Christofides wrote:

> Coding system for saving this buffer:
> u -- mule-utf-8-unix

Πειρίεργο. Το GNU Emacs 21.4.1 όταν του λέω να μου δώσει το encoding
κάποιου unicode αρχείου μου δίνει

,----[ C-h C RET ]
| Coding system for saving this buffer:
|   u -- utf-8-unix
`----

δηλαδή χωρίς το mule ... Γενικά τα του mule δεν τα πολυξέρω πάντως,
πιθανόν να είναι και άσχετο.

Έχω εγκαταστημένα διάφορα επιπλέον πακέτα στο σύστημά μου (Debian
testing/unstable) πάντως, ίσως κάποιο από αυτά τα πακέτα να λύνει το
πρόβλημα, έχω πχ εγκαταστημένο το mule-ucs που ίσως να είναι σχετικό.

> Δεν ισχύει αυτό. Ως utf-8 σώζει τα αρχεία. Το ξέρω γιατί όταν σώσω ένα
> αρχείο πάω και το βλέπω με cat ή με less, και επειδή δουλεύω cat και
> less σε utf-8 εδώ και δύο χρόνια, ξέρω πότε είναι utf-8 το αρχείο. Εν
> πάση περιπτώσει δοκίμασα το παραπάνω χωρίς να υπάρχει διαφορά.

Χμ! Ίσως τότε δεν το ανοίγει ως unicode. Δοκίμασε να του πεις να το
ανοίξει χρησιμοποιώντας utf-8:

"C-x RET c utf-8 RET C-x C-f"

Αν δεν δουλέψει ούτε κι αυτό, σηκώνω τα χέρια ψηλά. Δοκίμασε το
gnu.emacs.help

ΕΝΒ

--
And perhaps, too, when the Pythagorean school ran into an impasse in
classifying the diagonal of the square, someone resorted to Eastern