emacs greek input method

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat Aug 27 02:59:48 EEST 2005

On 2005-08-26 22:36, Neon Absentius <absent at sdf.lonestar.org> wrote:

> Το σ με απόστροφο ("σ'") δεν θεωρείται ότι είναι δηλωτικό του τέλους
> της λέξης.

Είναι από τις περιπτώσεις που είναι λάθος να πεις ναι κι είναι πάλι
λάθος να πεις όχι.  Γιατί το "σ" στο τέλος μιας λέξης _είναι_ λάθος
και _πρέπει_ να διορθώνεται από το auto-correction αν το ' δεν είναι
απόστροφος αλλά χαρακτήρας quote, π.χ.

	Είχε πει ο Νίκος τότε: ``Δεν είναι όλα τα πράγματα ίδια''.

Κάτι που μπορεί άνετα να εμφανιστεί σε LaTeX κείμενο, για παράδειγμα.

Όπως και να 'χει, ωραίο feature :-)