emacs greek input method

Neon Absentius absent at sdf.lonestar.org
Sat Aug 27 16:48:30 EEST 2005

On Sat, Aug 27, 2005 at 02:59:48AM +0300, Giorgos Keramidas wrote:

> Είναι από τις περιπτώσεις που είναι λάθος να πεις ναι κι είναι πάλι
> λάθος να πεις όχι.  Γιατί το "σ" στο τέλος μιας λέξης _είναι_ λάθος
> και _πρέπει_ να διορθώνεται από το auto-correction αν το ' δεν είναι
> απόστροφος αλλά χαρακτήρας quote, π.χ.
>
> 	Είχε πει ο Νίκος τότε: ``Δεν είναι όλα τα πράγματα ίδια''.

Α! τώρα κατάλαβα τι εννοείς.

Ναι υπάρχει κι αυτή η περίπτωση αλλά (για μένα τουλάχιστον) σπάνια
είναι πρόβλημα γιατί σπάνια χρησιμοποιώ το «'» για εισαγωγικά όταν
γράφω κείμενο.

> Κάτι που μπορεί άνετα να εμφανιστεί σε LaTeX κείμενο, για παράδειγμα.

Τα διπλά αριστερά εισαγωγικά του Latex δεν μου δημιουργούν πρόβλημα
γιατί για το Latex χρησιμοποιώ το auctex που μετατρέπει αυτόματα το
το «s"» είναι δηλωτικό του τέλους μιας λέξης στην δική μου μέθοδο
εισαγωγής. Στις περιπτώσεις που θέλω τελικό σίγμα ανεξαρτήτως από το
context έχω ένα πλήκτρο που εισάγει πάντα σίγμα τελικό· το
χρησιμοποιώ σπάνια πάντως.

> Όπως και να 'χει, ωραίο feature :-)

Thanx.

Τα λέμε

--
And perhaps, too, when the Pythagorean school ran into an impasse in
classifying the diagonal of the square, someone resorted to Eastern