emacs greek input method

Neon Absentius absent at sdf.lonestar.org
Sat Aug 27 01:36:22 EEST 2005

On Sat, Aug 27, 2005 at 12:41:29AM +0300, Giorgos Keramidas wrote:

> Χα!  Και πώς γράφεις "μέσ' από ...";

Το σ με απόστροφο ("σ'") δεν θεωρείται ότι είναι δηλωτικό του τέλους
της λέξης. Το πρόβλημα που υπαινίσεσαι εμφανίζεται όταν θέλω πχ να
γράψω «σ.», μιας και το σίγμα ακολουθούμενο από τελεία θεωρείται
δηλωτικό του τέλους της λέξης. Η λύση είναι απλή, το κάνω escape: το
"s\" εισάγει πάντα "σ". Τέτοιες περιπτώσεις πάντως είναι πολύ
σπάνιες, στις περισσότερες περιπτώσεις όταν το «σ» είναι στο τέλος
μια λέξης πρέπει πράγματι να μετατραπεί σε τελικό.  Δεν είναι δικό
μου το hack πάντως, το ξεσκέπασα από τη μέθοδο εισαγωγής (input
method) ibyscus4 για αρχαία ελληνικά.

> Υ.Γ. Viva Emacs[1]

Ας είναι αγιασμένο το όνομα Του.

--
Εν αρχή ήν το λάμβα και το λάμβα, και το λάμβα ήν προς τον Εμάκα,
και Εμάξ ήν το λάμβα. ούτο ήν εν αρχή προς τον Εμάκα. πάντα δι'