Midnight commander: rename file

fs admin at www0.org
Wed Aug 17 01:59:46 EEST 2005

On Wed, 10 Aug 2005 03:30:57 +0300, Mario Saturno wrote:

> Άλλαξε file manager, στο 2005 είσαι.. δόκιμασε το gentoo[*] (goux goux)
> είναι gtk-base
>
> * απλή συνονημία με την καλύτερ... με μια διανομή τέλος πάντων :P

έψαχνα καιρό κάποιο gui manager, τελικά το xfe μου φαίνεται το καλύτερο
για τα γούστα μου. χρησιμοποιώ 9 στις 10 φορές απλά shell commands ή mc
για αλλαγές στα αρχεία και είχε κάποια μικροπρόβλημα με όλους τους
δυνατούς χαρακτήρες στα filenames για το οποίο ενημέρωσα τον developer,
αλλά σε γενικές γραμμές το xfe είναι πολύ καλό, ειδικά αν θες ένα light
gui που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από windows-only users. βασικά κακά
τα ψέματα, πολλοί από μας απ' τα windows είμαστε συνηθισμένοι όταν πάει
κάτι σε windows desktop, και δεν είναι κακό κάτι να μοιάζει με αυτά, αρκεί
βέβαια να μην φορτώνει το σύμπαν μέχρι να τρέξει.

i.e. φέρνει προς το file explorer στη χρήση αλλά είναι light.