Midnight commander: rename file

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Aug 16 00:29:30 EEST 2005

On 2005-08-13 18:39, Αλέξανδρος Διαμαντίδης <adia at hellug.gr> wrote:
>* Antonios Christofides [2005-08-09 18:14]:
>
> Δοκίμασε Shift-F6. Το κακό είναι ότι γενικά το F6 και το Shift-F6 στα
> τερματικά στέλνουν την ίδια ακολουθία, οπότε ο mc για να τα ξεχωρίσει
> ελέγχει αν είναι πατημένο το Shift μέσω κλήσεων X11.

Οχι απαραίτητα.  Αυτό γίνεται με πολλά terminal emulators και ανάλογα με
τις ρυθμίσεις που έχουν.  Στο screen(1) μέσα σε xterm-204 που τρέχω εγώ
στο σύστημα που γράφω τώρα, βλέπω τα εξής όταν πατάω F6 RET SHIFT+F6:

	% cat
	^[[17~^[[17;2~

<flamebait>
  <abstract>
    <para>Το παρακάτω κείμενο περιέχει απόψεις που μπορεί να ανακινήσουν
      Αλλο Ενα Μεγαλειώδες Flamewar, οπότε αν η καρδιά σας δεν το
      αντέχει, αν πρέπει να κοιμηθείτε ήσυχα απόψε το βράδυ, αν πρέπει
      να βγάλετε τα παιδιά για πίτσα ή τέλος πάντων ΕΧΕΤΕ κάτι καλύτερο
      να κάνετε, ΜΗΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ.</para>
    </para>
  </abstract>

      Κάπου θυμάμαι να έχω διαβάσει ένα κείμενο του T. Dickey (ncurses,
      xterm κι άλλα ωραία), που αν κρίνω από αυτά που γράφει είναι, αν
      όχι ο μεγαλύτερος terminal expert αυτή τη στιγμή, τουλάχιστον στο
      top 10 των ανθρώπων που ξέρουν τι λένε για τερματικά.

      Εγραφε στο κείμενο αυτό, λοιπόν, γιατί το xterm είναι καλύτερο από
      άλλα terminals, κι ένα από τα μελανά σημεία άλλων terminals ήταν
      ότι δεν στέλνουν τα σωστά strings όταν πατάς ένα function key,
      όταν πατάς X11 modifier keys μαζί με κάποιο function key, κλπ.

</flamebait>