Midnight commander: rename file

Alexander Yohalas agio at intracom.gr
Mon Aug 22 15:12:33 EEST 2005

Antonios Christofides wrote:
> Αν πατήσω F6 στο mc για να rename ένα αρχείο, το πεδίο "to", τουτέστιν
> το destination, είναι μια directory. Εγώ όμως θέλω το αρχείο να μείνει
> εκεί που είναι, και να κάνω διορθώσεις (χωρίς να χρειαστεί να το
> ξαναπληκτρολογήσω) στο όνομα. Τι πρέπει να κάνω;

Αν και στα δύο "παράθυρα" του mc απεικονίζεται το ίδιο directory, τότε
στο πεδίο "to" εμφανίζεται το σωστό μονοπάτι. Προφανώς ο mc υποθέτει ότι
το rename/move γίνεται από το directory του ενεργού παραθύρου στο
directory του άλλου.

 > +30-2661020814
       ^^^^^---> φέτος η τσιτσιμπύρα μου φάνηκε ιδιαίτερα καλή !-)

AlxUnder
--
Alexander Yohalas, Computer Engineer
INTRACOM S.A., Broadband Systems/ Telecom Section