Midnight commander: rename file

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Sat Aug 13 18:39:31 EEST 2005

* Antonios Christofides [2005-08-09 18:14]:
> Αν πατήσω F6 στο mc για να rename ένα αρχείο, το πεδίο "to", τουτέστιν
> το destination, είναι μια directory. Εγώ όμως θέλω το αρχείο να μείνει
> εκεί που είναι, και να κάνω διορθώσεις (χωρίς να χρειαστεί να το
> ξαναπληκτρολογήσω) στο όνομα. Τι πρέπει να κάνω;

Δοκίμασε Shift-F6. Το κακό είναι ότι γενικά το F6 και το Shift-F6 στα
τερματικά στέλνουν την ίδια ακολουθία, οπότε ο mc για να τα ξεχωρίσει
ελέγχει αν είναι πατημένο το Shift μέσω κλήσεων X11. Φυσικά για να
δουλέψει αυτό πρέπει να τρέχεις mc μέσα σε κάποιο xterm κλπ, και επίσης
να το έχεις κάνει compile με υποστήριξη για X11 (την οποία τη
χρησιμοποιεί μόνο για να ελέγχει την κατάσταση του shift!):

configure --with-x

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr