Windows Interoperability in A Linux Distro

Giannis Beredimas mperedim at ceid.upatras.gr
Tue Aug 2 12:05:58 EEST 2005

Mario Saturno wrote:

> Ενώ με την slackware

Ποιος μίλησε για slackware;

> όσο για το quote "εγώ ξέρω τι ακριβώς  είναι installed στο σύστημα
> μου" @@ ξέρεις,  δεν ξέρεις εκτός αν κάνεις δουλειά  νέγρου σε ορυχείο

Κάτι έχασα; Το slackware έχει μια χαρά package tools εδώ και πάρα πολύ
καιρό.

Το ότι δεν δέχονται ως παράμετρο το
CFLAGS="--I_love_to_make_my_system_unstable" δε σημαίνει ότι χρειάζεται
να κάνεις δουλειά νέγρου σε ορυχείο και να κρατάς πράγματα με το τευτέρι.

Δεν ξέρω ... γαμΆτο το portage (κι εγώ gentoo έχω σπίτι) αλλά τελευταία
έχω αρχίσει και λατρεύω την απλότητα των pkg* tools των Solaris. Μάλλον
φταίει το ... καινούριο μου εργασιακό περιβάλλον [*]

[*] Θα τσιμπήσει ... δε θα τσιμπήσει ...