Windows Interoperability in A Linux Distro

Mario Saturno m.saturno at nectarine.it
Tue Aug 2 11:54:18 EEST 2005

> Εκτός από το mail, το LVM, το (...)
>
> :-P
>
> G.
>

> --

Ενώ με την slackware που κρατάνε τα installed
pkg's σε μπακαλοτεύτερο για να τα
κάνουνε recompile 2 times manually τι μια γιατί
αφήσανε εξώ 3 flags που θέλανε και την
άλλη γιατί έσπασε κάπιο dependancy στο upgrade
χωρίς warning, α.. ναι σωστά αυτοί έχουνε
χρόνο να διαβάσουνε πάντα το changelog, να
κάνουνε wget/install το κάθε library δίνοντας
$PATH's manually και ξαφνικά ενός του ήρθε η
πανέξυπνη ιδέα να δημιουργίσει ένα pkg
manager (swaret) γιατί κατάλαβε οτι εν έτη 2000
είναι ηλίθιο το να ΜΗΝ έχεις ένα
αυτοματοποιημένο σύστημα για upgrade,
όσο για το quote "εγώ ξέρω τι ακριβώς
είναι installed στο σύστημα μου" @@ ξέρεις,
δεν ξέρεις εκτός αν κάνεις δουλειά
νέγρου σε ορυχείο και κρατάς με το
τευτέρακι.. :-) Compile ξε-compile το portage είναι
το καλύτερο pkg manager system out there.. αν και not
enough mature yet, αλλά από την αλλή και πιος
είναι mature enough?

duh!
Mario Saturno
m.saturno at nectarine.it