Πρόβλημα με code page σε Samba 2.2.8.

Vasilis Vasaitis v.vasaitis at sms.ed.ac.uk
Tue Apr 26 13:29:04 EEST 2005

On Tue, Apr 26, 2005 at 12:53:57PM +0300, Theodore J. Soldatos wrote:

..[edited]..

> Έχω έναν Samba Server (2.2.8) ο οποίος εδώ και χρόνια ήταν
> ρυθμισμένος τελείως λάθος: έχει το "client code page = 737"
> directive, χωρίς να έχει το "character set = ISO8859-7".

> Το αποτέλεσμα έιναι ότι παρ' όλο που οι Windows clients γράφουν και
> διαβάζουν σωστά ελληνικά filenames, όλα αυτά τα αρχεία είναι μη
> προσπελάσιμα από linux με οποιονδήποτε τρόπο - locally ή από
> smbclient, με el_GR ή el_GR.UTF8.

> Το ερώτημα είναι αν θα μπορούσα με κάποιον τρόπο να μεταφράσω αυτά
> τα filenames σε UTF8, ώστε να διαβάζονται από terminal και να
> [...]

  Το πρόγραμμα που ψάχνεις είναι το convmv [0]. Υποψιάζομαι ότι θα
χρειαστείς κάτι του στυλ, convmv -f cp737 -t UTF-8, αλλά μια δοκιμή
και το manpage θα σε πείσει. Α, και ναι, βάλε καλύτερα samba 3.x,
είναι πολύ καλύτερη η συμπεριφορά της *και* στο θέμα κωδικοποιήσεων.

[0] http://j3e.de/linux/convmv/

--
Vasilis Vasaitis
"A man is well or woe as he thinks himself so."