SOLVED: Πρόβλημα με code page σε Samba 2.2.8.

Theodore J. Soldatos bafh at hellug.gr
Tue Apr 26 15:18:01 EEST 2005

Vasilis Vasaitis wrote:
> On Tue, Apr 26, 2005 at 12:53:57PM +0300, Theodore J. Soldatos wrote:
>
> ..[edited]..

>   Το πρόγραμμα που ψάχνεις είναι το convmv [0]. Υποψιάζομαι ότι θα

Ναι, αυτό είναι. Δούλεψε μια χαρά.

> χρειαστείς κάτι του στυλ, convmv -f cp737 -t UTF-8, αλλά μια δοκιμή

Τα options που χρησιμοποίησα ήταν ακριβώς αυτά που λες.

> και το manpage θα σε πείσει. Α, και ναι, βάλε καλύτερα samba 3.x,

Όσο για το manpage, χάρηκα πολύ όταν είδα αυτήν την επικεφαλίδα:

"How to repair Samba files"

... και παρακάτω περιγράφει ακριβώς το πρόβλημα που είχα...

> είναι πολύ καλύτερη η συμπεριφορά της *και* στο θέμα κωδικοποιήσεων.

Ναι, στις δοκιμές που έκανα είδα εντυπωσιακά αποτελέσματα.

> [0] http://j3e.de/linux/convmv/

Ευχαριστώ πολύ,

Θ.

--