CUPS και ελληνικά

Maraveas Panagiotis maraveasp at aegek.gr
Thu Sep 30 09:30:51 EEST 2004

Γεια και χαρά σε όλους

Το πρόβλημά μου είναι το εξής

Έχω το SLES 8 και έχω αντιγράψει μία εφαρμογή COBOL από SCO Unix και την
τρέχω με το ABI που κάνει εξομοίωση

του SCO και όλα δουλεύουν μια χαρά. Η COBOL χρησιμοποιεί στα menu codepage
greek 437 το οποίο μου δούλεψε με

γραμματοσειρά για την κονσόλα "grk8x16.fnt",  keymap το "gr-pc" όπως και οι
variables LANG και LC_ALL είναι σε "el_GR"

που όλα δουλεύουν τέλεια εκτός από την εκτύπωση.

Για τις εκτυπώσεις δημιουργούνται κάποια αρχεία ".prn" που στέλνονται στον
εκτυπωτή. Η εκτύπωση στέλνετε σε δικτυακό εκτυπωτή

OKI ML 395 που είναι σε jetdirect και για να γίνει αυτό χρησιμοποιώ το CUPS.
Ο εκτυπωτής μου είναι ρυθμισμένος σε εξομοίωση

IBM Proprinter και ο driver που έχω στο CUPS είναι ο "Microline IBM
compatible 9 pin" ο οποίος λειτουργεί κανονικά σε γραφική εκτύπωση

(Ελληνικά - Αγγλικά) αλλά στην κονσόλα τυπώνει σωστά μόνο τα Αγγλικά, στα
Ελληνικά βλέπω άσχετους χαρακτήρες. Έχω δοκιμάσει αρκετούς

drivers αλλά σε όσους δουλεύει σωστά ο εκτυπωτής δεν εκτυπώνει Ελληνικά από
κονσόλα (έχω δοκιμάσει και RAW). Ο εκτυπωτής είναι ρυθμισμένος

για codepage Greek 437. Το μόνο που βρήκα είναι να χρησιμοποιήσω κάποιο
πρόγραμμα όπως το a2ps που κάνει translate της εκτύπωσης από

ένα codepage σε άλλο αλλά και αυτό μου βγάζει unknown character για τον κάθε
Ελληνικό χαρακτήρα και δεν κάνει τίποτα. Παρατήρησα ότι το CUPS

έχει poscript fonts. Έχω κατεβάσει ότι Ελληνικό poscript font βρήκα και το
έχω βάλει αλλά καμία τύχη. Μπορεί να κάνω κάτι λάθος στην εγκατάσταση

των fonts. Τα αντιγράφω στον κατάλογο /usr/share/cups/fonts και κάνω copy,
paste τα αρχεία fonts.dir και fonts.scale από τα fonts που κατέβασα

σε αυτά που υπήρχαν συμπληρώνοντας νέες γραμμές στο τέλος των αρχείων.
ΤΖΙΦΟΣ!!!!! Το άλλο που παρατήρησα είναι ότι στον ίδιο κατάλογο υπάρχει

ένας άλλος κατάλογος charset το οποίο περιέχει τα charset που ορίζεις στο
cupsd.conf αλλά δέν έχει cp437 έχει μόνο utf-8 και ISO8859-7 τα οποία δεν

δουλεύουν και όσο έψαξα το internet δεν βρήκα κάπου να μπορώ να κατεβάσω
charsets για το CUPS.

Υπάρχει τελικά λύση ;

Υ.Γ. ευχαριστώ για την όποια βοήθεια (ακόμα και συμπαράσταση) :-)