xset

comzeradd comzeradd at yahoo.gr
Thu Sep 30 15:20:37 EEST 2004

>An 8es peraiterw boh8eia na katseis na diabaseis to documentation pou
>erxete mazi me to distro sou kai na mh stelneis ka8e 5 lepta mail me
>thn proodo sou sth lista :>

profanos den sou perase apto mialo oti tin katevasa kai den to katevasa. sinepos
den exo kanena vivlio slackware pou erxete mazi me to distro:-)

>mallon tipota...

mallon den katalavate giati ta egrapsa. giati tipota apta tria den isxiei.
kanonika tha eprepe na douleuei. gia auto to postara, mipos kai kapios pou
katalavainei kai to xei kanei mporei na me simvoulepsei anti na eironeuetai...